سوالات متداول نرم افزار حسابداری پرنس
وارد نرم افزار پرنس میشیم و بعد میریم قسمت تنظیمات ← تنظیمات چاپ فاکتور← خطوط و تنظیمات کلی چاپ
نکته: در قسمت تنظیمات موارد دیگه ایی که مربوط به چاپ فاکتور و بارکده وجود داره.
وارد نرم افزار پرنس میشین و بعد قسمت تنظیمات ← تنظیمات سخت افزارها رو میزنید.در همین قسمت تمامی تنظیمات مربوط به ترازو و پیامک ،کارتخوان موجوده.
وارد نرم افزار شده و بعد قسمت تنظیمات ←تنظیمات فاکتور ومالی ←شخص متفرقه فاکتور←امکان صدور فاکتور برای شخص متفرقه رو فعال کنید. و گزینه تایید بزنید.
وارد نرم افزار شده و بعد قسمت تنظیمات ← تنظیمات فاکتور ومالی← بازاریاب در فاکتور ← و تیک بازاریاب در فاکتور را فعال میکنیم.
وارد نرم افزار شده و بعد قسمت تنظیمات ← و بعد تنظیمات عمومی ::: متفرقه :::: پاک کردن داده ها در بانک اطلاعاتی و تمام مواردی که قراره حذف کنید گزینه هاش موجوده.
وارد نرم افزار شده و بعد قسمت تنظیمات ← و بعد تنظیمات عمومی ::: متفرقه :::: تنظیم مشخصات موسسه.
نکته:یه سری تیک های دیگه مثل تیک سطح واحد،سطح قیمت،کالای دکمه ایی،مالیات و عوارض و ….. در قسمت تنظیمات و بعد تنظیمات عمومی :::: متفرقه ::: تنظیمات جاری شغل.
وارد نرم افزار میشیم از قسمت تنظیمات روی گزینه سطوح دسترسی کلیک میکنیم. و از این طریق به کاربرمون دسترسی میدیم یا دسترسی کاربر رو میبندیم.
وارد نرم افزار میشیم و از قسمت صفحه اصلی :::: قسمت گزارشات :: گزارش گردش کالا در انبار
البته گزارش های متنوعی در این قسمت وجود داره که با کلیک کردن روی هر کدوم میتونید گزارش مخصوص خودش رو اماده کنید.
وارد نرم افزار پرنس میشیم و در قسمت عملیات روی گزینه تعریف انبار کلیک میکنیم.
وارد نرم افزار پرنس میشیم و در قسمت صفحه اصلی روی گزینه تخفیف دوره ایی کالا کلیک میکنیم و در این قسمت روی هر کدوم از کالاهیی که نیاز داریم انتخاب میکنیم و تخفیف میدیم.
وارد نرم افازر پرنس میشیم و در قسمت صفحه اصلی روی گزینه معامله کلیک میکنیم و بعد برگشت از خرید رو انتخاب میکنیم و کالایی که به هردلیلی معیوب(خراب)بوده رو فاکتور برگشت از خرید میزنیم و بلافاصله از انبار کس میشه.
وارد نرم افزار پرنس میشیم ودرقسمت صفحه اصلی روی گزینه اشخاص کلیک میکنیم و بعد گزینه گزارش تفصیلی اشخاص رو انتخاب میکنیم و از این قسمت میتونیم گزارشی از حساب اقای حیدری بگیریم .
وارد نرم افزار پرنس میشیم و بعد از قسمت تنظیمات روی گزینه ایجاد سال مالی جدید و بستن سال مالی قبلی کلیک میکنیم.
مي توانيد برخي از اشخاص را بصورت مشتري ويژه در نظر گرفته و درصد تخفيف خاصي براي آنان تعريف کنيد. بدين ترتيب امکان ثبت تخفيف اتوماتيک در فاکتور فروش براي اين شخص فراهم مي شود. براي استفاده از اين امکان در فاکتور، بايستي گزينه ي “استفاده از تخفيف پيش فرض در فاکتور” درتنظيمات سيستم در حالت انتخاب قرار گيرد.