خرید نسخه پوشاک، کیف و کفش نرم افزار حسابداری فروشگاهی دشت

نسخه پوشاک، کیف و کفش دشت همکاران سیستم مناسب مدیریت فروشگاه‌های پوشاک، کیف و کفش است. در هر فروشگاه پوشاک، کیف و کفش می‌توان از این نسخه برای افزایش سرعت و دقت در عملیات فروشگاه مانند خرید و فروش، گزارش موجودی بر اساس ویژگی‌های کالا، محاسبه سود و زیان، مانده حساب و… استفاده کرد. در تعریف هر کالا امکان معرفی 10 ویژگی دلخواه مانند رنگ، سایز، برند و… وجود دارد. در ادامه با کمک ویژگی‌های تعریف شده در ماتریس کالا می‌توان کالاها را بر اساس آنها به صورت خودکار تعریف کرد. برای مثال کافیست مقادیر مختلف برند، مدل، رنگ، سایز برای کالای کفش مقدار دهی شود تا کفش‌هایی بر اساس مقادیر مانند “ایرانی دماوند مشکی 42” و… به یکباره تعریف شود.

نسخه پوشاک، کیف و کفش دشت همکاران سیستم سطح
پایه استاندارد پیشرفته
تعریف و گروه‌بندی نا محدود کالا، خدمت و طرف حساب
صدور سریع انوع فاکتور و تسویه آن‌ها به شیوه‌های نقدی و غیرنقدی
تعلیق فاکتور فروش در صف‌های خرید مشتریان
جستجوی سریع کالا و خدمت بر اساس نام، بارکد و کد
جستجوی سریع طرف حساب بر اساس نام و شماره تماس
ارتباط مستقیم با انواع کارتخوان، ترازوی دیجیتال و چاپگرها
گزارش سود و زیان، موجودی کالا، عملکرد روزانه و…
ثبت عملیات بانکی مرتبط با چک (واگذاری، وصول، استرداد و…)
تعریف سطح دسترسی برای صندوقدار
تهیه گزارش‌های قانونی مانند مالیات بر ارزش افزوده و فصلی
پشتیبان گیری خودکار از اطلاعات
تعریف نامحدود انبار، انبارگردانی و انتقال بین انبار
ثبت هزینه حمل در فاکتور خرید
تعریف اعتبار و گروه بندی طرف حساب
تعریف انواع تخفیف درصدی و مبلغی بر اساس نوع فروش
تعریف فروشنده و پورسانت
تقسیط فاکتور فروش و چاپ دفترچه قسط
تعریف واحدهای سنجش مختلف مانند عدد، بسته و…
تولید و چاپ بارکد
تعریف و ثبت صورت هزینه های مختلف مانند اجاره، برق و…
تعریف شرکا و محاسبه سود و زیان بر اساس سرمایه آن ها
تعریف خودکار کالاها بر اساس ویژگیهای کالا (رنگ، سایز و…)
گزارش موجودی کالا بر اساس ویژگی های تعریف شده
ورود و خروج امانی کالا
ذخیره پشتیبان در فضای ابری
تعریف کالای اشانتیون و هدیه
تعریف انواع تخفیف پلکانی و شرطی به ازای حجم خرید کالا و مشتری
ارسال و دریافت پیامک
امکان چاپ چک
ارسال و دریافت پیامک
کالرآیدی سفارش تلفنی
قیمت 13,500,000 ریال 26,000,000 ریال 40,000,000 ریال

زیر سیستم‌های تکمیلی برای مدیریت و حسابداری پیشرفته فروشگاه

حسابداری پیشرفته فروشگاهی

ارسال و دریافت پیامک

وب سرویس فروشگاه اینترنتی

فروش و خدمات پس از فروش در سراسر ایران

در هر کجای ایران که باشید، نمایندگان فروش دشت همکاران سیستم برای دموی رایگان نرم افزار حسابداری فروشگاهی دشت به شما بسیار نزدیک هستند. در جلسه دمو می‌توانید علاوه بر آشنایی با امکانات کامل و کاربری آسان دشت از مشاوره متخصصین با توجه به شرایط کاری و نیازهای ویژه فروشگاه خود بهره‌مند شوید.

خدمات پس از فروش دشت همکاران سیستم پس از فعالسازی نرم‌افزار به مدت یکسال رایگان است و پس از پایان دوره یکساله باید برای تمدید پشتیبانی اقدام فرمایید.

  • پشتیبانی نصب، راه اندازی و استفاده از نرم افزار (تلفنی از ساعت 8 الی 22 در روزهای شنبه تا پنجشنبه و چت اینترنتی در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17)
  • دانلود نسخه‌های جدید نرم افزار و استفاده از امکانات جدید
  • دانلود فاکتورها و گزارش‌های تکمیلی متنوع
  • درخواست طراحی فاکتور و گزارش اختصاصی
درخواست مشاوره نرم افزار دشت همکاران سیستم