خرید نسخه عمومی نرم افزار حسابداری فروشگاهی دشت

نسخه عمومی دشت همکاران سیستم مناسب مدیریت بیشتر فروشگاه‌ها است. در هر فروشگاهی می‌توان از این نسخه برای افزایش سرعت و دقت در عملیات فروشگاه مانند خرید و فروش، انبارداری، محاسبه سود و زیان، مانده حساب، پشتیبان گیری خودکار و… استفاده کرد. مشتریان می‌توانند یکی از سطوح پایه، استاندارد و پیشرفته دشت همکاران سیستم را بر اساس امکانات مورد نیاز خود تهیه کنند.

زیر سیستم‌های تکمیلی برای مدیریت و حسابداری پیشرفته فروشگاه

حسابداری پیشرفته فروشگاهی

ارسال و دریافت پیامک

وب سرویس فروشگاه اینترنتی

فروش و خدمات پس از فروش در سراسر ایران

در هر کجای ایران که باشید، نمایندگان فروش دشت همکاران سیستم برای دموی رایگان نرم افزار حسابداری فروشگاهی دشت به شما بسیار نزدیک هستند. در جلسه دمو می‌توانید علاوه بر آشنایی با امکانات کامل و کاربری آسان دشت از مشاوره متخصصین با توجه به شرایط کاری و نیازهای ویژه فروشگاه خود بهره‌مند شوید.

خدمات پس از فروش دشت همکاران سیستم پس از فعالسازی نرم‌افزار به مدت یکسال رایگان است و پس از پایان دوره یکساله باید برای تمدید پشتیبانی اقدام فرمایید.

  • پشتیبانی نصب، راه اندازی و استفاده از نرم افزار (تلفنی از ساعت ۸ الی ۲۲ در روزهای شنبه تا پنجشنبه و چت اینترنتی در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۷)
  • دانلود نسخه‌های جدید نرم افزار و استفاده از امکانات جدید
  • دانلود فاکتورها و گزارش‌های تکمیلی متنوع
  • درخواست طراحی فاکتور و گزارش اختصاصی
درخواست مشاوره نرم افزار دشت همکاران سیستم