خرید نسخه لوازم خانگی نرم افزار حسابداری فروشگاهی دشت

نسخه لوازم خانگی دشت همکاران سیستم مناسب مدیریت فروشگا‌ه‌های لوازم خانگی است. از این نسخه می‌توانید برای مدیریت موجودی، فروش و گارانتی لوازم خانگی دارای سریال استفاده کرد. علاوه بر این گزارش موجودی بر اساس ویژگی‌های کالا، محاسبه سود و زیان، مانده حساب طرف حساب و… از سایر امکانات این نسخه است.

نسخه لوازم خانگی دشت همکاران سیستم سطح
پایه استاندارد پیشرفته
تعریف و گروه‌بندی نامحدود کالا، خدمت و حساب
صدور سریع انوع فاکتور و تسویه آن‌ها به شیوه‌های نقدی و غیرنقدی
تعلیق فاکتور فروش در صف‌های خرید مشتریان
جستجوی سریع کالا و خدمت بر اساس نام، بارکد و کد
جستجوی سریع طرف حساب بر اساس نام و شماره تماس
ارتباط مستقیم با انواع کارتخوان، ترازوی دیجیتال و چاپگرها
گزارش سود و زیان، موجودی کالا، عملکرد روزانه و …
ثبت عملیات بانکی مرتبط با چک (واگذاری، وصول، استرداد و … )
تعریف سطح دسترسی برای صندوقدار
تهیه گزارش‌های قانونی مانند مالیات بر ارزش افزوده و فصلی
پشتیبان‌گیری خودکار از اطلاعات
پیش فاکتور
تعریف نامحدود انبار، انبارگردانی و انتقال بین انبار
ثبت هزینه حمل در فاکتور خرید
تعریف اعتبار و گروه بندی طرف حساب
تعریف انواع تخفیف درصدی و مبلغی بر اساس نوع فروش
تعریف فروشنده و پورسانت
تقسیط فاکتور فروش و چاپ دفترچه قسط
تعریف واحدهای سنجش مختلف مانند عدد، بسته و…
تولید و چاپ بارکد
تعریف و ثبت صورت هزینه های مختلف مانند اجاره، برق و…
تعریف شرکا و محاسبه سود و زیان بر اساس سرمایه آن ها
سریال کالا
تعریف انواع تخفیف پلکانی و شرطی به ازای حجم خرید کالا و مشتری
تعریف خودکار کالاها بر اساس ویژگیهای کالا (رنگ، سایز و…)
گزارش موجودی کالا بر اساس ویژگی های تعریف شده
تعریف کالای اشانتیون و هدیه
ورود و خروج امانی کالا
ذخیره پشتیبان در فضای ابری
ارسال و دریافت پیامک
چاپ چک
کالرآیدی سفارش تلفنی
قیمت 21,000,000 ریال 41,000,000 ریال 58,000,000 ریال

زیر سیستم‌های تکمیلی برای مدیریت و حسابداری پیشرفته فروشگاه

حسابداری پیشرفته فروشگاهی

ارسال و دریافت پیامک

وب سرویس فروشگاه اینترنتی

فروش و خدمات پس از فروش در سراسر ایران

در هر کجای ایران که باشید، نمایندگان فروش دشت همکاران سیستم برای دموی رایگان نرم افزار حسابداری فروشگاهی دشت به شما بسیار نزدیک هستند. در جلسه دمو می‌توانید علاوه بر آشنایی با امکانات کامل و کاربری آسان دشت از مشاوره متخصصین با توجه به شرایط کاری و نیازهای ویژه فروشگاه خود بهره‌مند شوید.

خدمات پس از فروش دشت همکاران سیستم پس از فعالسازی نرم‌افزار به مدت یکسال رایگان است و پس از پایان دوره یکساله باید برای تمدید پشتیبانی اقدام فرمایید.

  • پشتیبانی نصب، راه اندازی و استفاده از نرم افزار (تلفنی از ساعت 8 الی 22 در روزهای شنبه تا پنجشنبه و چت اینترنتی در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17)
  • دانلود نسخه‌های جدید نرم افزار و استفاده از امکانات جدید
  • دانلود فاکتورها و گزارش‌های تکمیلی متنوع
  • درخواست طراحی فاکتور و گزارش اختصاصی
درخواست مشاوره نرم افزار دشت همکاران سیستم