نرم افزار ERP پارمیس اِستار

به سادگی و با اصول حسابداری کسب و کار خود را مدیریت کنید

راهکارهای مالی و مدیریتی یکپارچه، یا به عبارت دیگر نرم افزار ERP، برای مدیران از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا این نرم افزارها به عنوان ابزار اصلی این اشخاص در تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری تلقی می‌شوند. برای درک بهتر این موضوع، سازمان، کارخانه، واحد بازرگانی و یا هر کسب و کار متوسط یا بزرگی را در نظر بگیرید که از واحدهای مختلف با نرم افزارهای مستقل تشکیل شده است. راهکار نرم افزارحسابداری پارمیس اِستار، به عنوان یک راهکار مالی مبتنی بر ERP، علاوه بر ارائه مجموعه ای کامل از نرم افزارهای مالی شامل حسابداری، کالا و انبار، خرانه، بازرگانی و تولید، با ارائه زیر سیستم‌هایی مانند حقوق و دستمزد، پارمیس اسمارت و غیره. به همین دلیل، استفاده نرم افزار حسابداری پارمیس اِستار با رویکردی مبتنی بر ERP میتواند راهگشای بسیاری از این مشکلات باشد.

ویژگی های نرم افزار ERP یکپارچه پارمیس استار

یک نرم افزار یکپارچه مالی و حسابداری برای این که عنوان بهترین نرم افزار یکپارچه مالی را اختیار کند باید ویژگی های منحصر به فردی را داشته باشد. درمجموعه های اقتصادی امکان مدیریت بخش های مختلف به صورت یکپارچه و مرتبط به هم مهم ترین دغدغه ای است که مدیران و تصمیم گیران مجموعه با آن مواجه هستند. ویژگی های نرم افزار یکپارچه پارمیس استار عبارتند از:

  • امکان مدیریت یکپارچه بخش های مختلف سازمان
  • فراهم کردن درگاه ها و کانال های فروش و خرید مختلف 
  • امکان ثبت و مدیریت امور مختلف مرتبط با منابع انسانی مانند حقوق و دستمزد
  • ثبت و پیگیری امور مربوط به تولید مانند برنامه ریزی و تامین مواد مورد نیاز
  • اطلاع رسانی و CRM به صورت یکپارچه با سایر بخش های مجموعه 
  • حسابداری با رویکرد حسابداری دائمی

زیرسیستم های یکپارچه نرم افزار حسابداری پارمیس استار

نرم افزار بازرگانی

مدیریت سفارشات مشتریان، صدور فاکتور‌های متنوع، سیاست‌گزاری فروش با جشنواره‌های متنوع، فروش شعبه‌ای، مدیریت اعتبار مشتریان و غیره بخشی از قابلیت‌هایی است که نرم افزار حسابداری پارمیس اِستار در اختیار شما قرار می‌دهد.

نرم افزار خزانه

مدیریت نقدینگی و فرآیند‌های دریافت و پرداخت از عوامل پایداری یک سازمان است. نرم افزار خزانه پارمیس استار کلیه دریافت‌ها و پرداخت‌ها شامل وجه نقد، چک، حواله و غیره را مدیریت نموده و گزارشات و هشدارهای متنوعی را در اختیار کسب و کارها قرار می‌دهد.

حسابداری چند ارزی

نرم افزار حسابداری پارمیس استار، به شیوه‌ای منعطف طراحی شده که می‌تواند با مدل‌های مختلف حسابداری اعم از بازرگانی، تجاری، خدماتی، پیمانکاری، تولیدی و دولتی تطبیق پیدا کند و در کسب و کارها با اندازه‌های مختلف قابل بهره‌‌برداری باشد.

نرم افزار انبار

با توجه به اهمیت کالاها، انبارها و سلایق مختلف مدیریتی برای مدیریت زیرساخت کالاها، نرم افزار انبار پارمیس استار امکان معرفی پویای ساختار کالاها، امکانات مدیریت انبارها و فعالیت‌های مرتبط و گزارشات متنوع را برای حداکثر بهره وردی در واحد انبار فراهم آورده است.

فروشگاه ساز اینترنتی

فروش اینترنتی امروزه به یکی از مهمترین کانال‌های فروش کسب و کارها تبدیل شده و از طرفی یکپارچگی فروشگاه اینترنتی با نرم افزارهای انبار، بازرگانی و … داخلی سازمان بسیار مهم است. لذا فروشگاه اینترنتی پارمیس کاملا یکپارپه با سایر زیرسیستم ها طراحی شده است.

پارمیس اسمارت

فروش شعبه‌ای و فروش از طریق ویزیتورها، امروزه نیاز مهم مجموعه‌هایی است که به دنبال فروش می‌باشند. پارمیس اسمارت نرم افزار فروش اندرویدی و ویندوزی است که هم امکان فروش در شعب و هم فروش از طریق موبایل و تبلت را فراهم می‌کند.

سازمان همراه

امروزه داشتن یک اپلیکیشن تخصصی برای ارائه به نمایندگان، عاملین فروش و حتی مصرف کنندگان، نیازی ضروری است. سازمان همراه به عنوان نرم افزار اختصاصی با برند شما، می‌تواند کاتالوگ دیجیتالی، دریافت سفارشات و همچنین ارسال و دریافت تیکت را در اختیارتان قرار دهد.

پخش مویرگی

فروش شعبه‌ای و فروش از طریق ویزیتورها، امروزه نیاز مهم مجموعه‌هایی است که به دنبال فروش می‌باشند. پارمیس اسمارت نرم افزار فروش اندرویدی و ویندوزی است که هم امکان فروش در شعب و هم فروش از طریق موبایل و تبلت را فراهم می‌کند.

نرم افزار تولید و بهای تمام شده

برای مجموعه‌های تولیدی مدیریت فرآیند تولیدی بسیار حیاتی است. نرم افزار تولید و بهای تمام شده پارمیس استار امکانات کاملی از تعریف فرمول ساخت کالاهاBOM، تعریف ایستگاهها و روند تولید، کنترل پیمانکاران و محاسبه بهای تمام شده را در اختیار قرار می دهد.

نرم افزار بازرگانی خارجی

مدیریت وضعیت سفارشات مشتریان، صدور فاکتورهای متنوع، سیاست‌گذاری فروش از طریق جشنواره‌های متنوع، فروش شعبه‌ای، مدیریت اعتبار مشتریان و …. همواره از مهمترین ارکان توسعه فروش است که نرم افزار بازرگانی پارمیس استار آنها را پیش بینی نموده است.

نرم افزار اطلاع رسانی

نرم افزار اطلاع رسانی پارمیس استار امکانات متنوع اطلاع رسانی شامل ارسال پیامک و ایمیل را در کنار ارتباط یکپارچه با نرم افزارهای دیگر مانند بازرگانی برای ارسال فاکتور از طریق ایمیل و پبامک برای مشتری و مدیران و غیره را فراهم می‌آورد.

نرم افزار CRM

برای عملی کردن شعار “مشتری پادشاه است”، باید از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) به‌ خوبی بهره برداری نمود. نرم افزار CRM با امکانات متنوع و همچنین یکپارچگی با سایر زیرسیستم ها مانند بازرگانی، خزانه و غیره ابزاری قدرتمند است.

نرم افزار حسابداری تحت وب

نرم افزار اطلاع رسانی پارمیس استار امکانات متنوع اطلاع رسانی شامل ارسال پیامک و ایمیل را در کنار ارتباط یکپارچه با نرم افزارهای دیگر مانند بازرگانی برای ارسال فاکتور از طریق ایمیل و پبامک برای مشتری و مدیران و غیره را فراهم می آورد.

نرم افزار داشبورد

هوش تجاری یا Business Intelligence به شما کمک می‌کند تا به تحلیل بهتری از عملکرد کسب و کار خود در مقایسه داده‌های مختلف دست پیدا کنید. داشبورد، پنل هوش تجاری پارمیس است.

نرم افزار تسهیلات

نرم افزار اطلاع رسانی پارمیس استار امکانات متنوع اطلاع رسانی شامل ارسال پیامک و ایمیل را در کنار ارتباط یکپارچه با نرم افزارهای دیگر مانند بازرگانی برای ارسال فاکتور از طریق ایمیل و پبامک برای مشتری و مدیران و غیره را فراهم می آورد

نرم افزار حقوق و دستمزد

محاسبه حقوق و دستمزد کارکنان یکی از فرایندهای مهم و زمان‌بر در هر کسب‌و‌کاری است که مستقیما بر مدیریت، رضایتمندی و بهره‌وری کارکنان تاثیرگذار است. نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس با قابلیت پویایی که در طراحی ساختار خود دارد، می‌تواند نیاز هر مجموعه‌ای را به راحتی برآورده سازد.

افزونه اتصال ووکامرس به نرم افزار حسابداری

ووکامرس، یک افزونه برای ساخت فروشگاه اینترنتی است و بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین از این افزونه قدرتمند استفاده می‌کنند. اتصال ووکامرس به نرم افزار حسابداری پارمیس استار، مدیریت و یکپارچگی فروشگاه اینترنتی با سیستم مالی را برای شما فراهم می‌کند.

نرم افزار باشگاه مشتریان

مدیران موفق با ایجاد برنامه‌ریزی‌های دقیق و استفاده از نرم افزارهای پیشرفته تمام تلاش خود را برای حفظ مشتریان قدیمی دارند. ایجاد باشگاه مشتریان یکی از راهکارهای موفق در جهت حفظ کردن و کسب رضایت مشتریان قدیمی است که امروزه توجه بسیاری از مدیران موفق را به خود جلب کرده است.

دمو و مشاوره رایگان دریافت کنید

فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما تا حداکثر ۲۴ ساعت آینده با شما تماس بگیرند

درباره نرم افزار ERP پارمیس استار

اگر به دنبال توسعه کسب‌و‍‌کار خود هستید، نرم افزار حسابداری پارمیس اِستار ، راهکار نرم‌افزاری مبتنی بر ERP است که با هدف ایجاد یکپارچگی و جریان آزاد و روان اطلاعات بین واحدهای مختلف، تولید شده است.

ارائه گزارش‌های جامع، تعاملی و دقیق در کنار سرعت بالای نرم افزار در ثبت اسناد و پیشگیری از اشتباهات انسانی، از اهداف بنیادین این رویکرد است. نتیجه این روند، سرعت عمل بالا و ایجاد سیستمی چابک و در نهایت توسعه ساختارمند و آگاهانه کسب‌و‌کار کاربران خواهد بود. نرم افزار حسابداری پارمیس اِستار، مجموعه‌ای کامل برای کسب‌و‌کارهای متوسط و بزرگ با نیازهای به‌روز است که با بیش از ۲۰ زیر سیستم، نیازهای مالی و مدیریتی شما را پوشش می‌دهد.

اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

چرا نرم افزار ERP پارمیس استار؟

نیاز به  نرم افزار حسابداری پارمیس اِستار ، نرم افزاری یکپارچه یا نرم افزار ERP در شرکت‌هایی با اندازه‌های مختلف کسب و کار به دلایل مختلف احساس می‌شود. ممکن است کسب وکار شما در حال حاضر از یک و یا به احتمال زیاد، از چند نرم افزار مالی و مدیریتی مختلف برای مدیریت بخش‌های مختلف حسابداری، تولید، انبار، فروشگاه اینترنتی، مارکتینگ، فروش و غیره استفاده کند. عدم یکپارچگی بین واحدهای مختلف و انتقال اطلاعات بین واحدهای مختلف، همواره با ریسک بروز خطای انسانی اپراتورها و در نهایت بروز مشکلات مختلف همراه است. از طرف دیگر،انجام امور حسابداری و ثبت وقایع مالی و مدیریتی در این گونه از سیستم‌ها، بسیار زمانبر خواهد بود. این وضعیت در زمان درخواست مدیران برای دریافت گزارشات مستقل واحدها و یا گزارشات میان واحدی دردسرساز تر نیز می‌شود.

نرم افزار حسابداری پارمیس استار، انتخاب مدیران

یک مدیر برای دریافت گزارشات واحدها برای مثال انبار، تولید و فروش به 3 واحد مستقل وابسته است و در عمل تاخیر در هر یک از این واحدها، کل گزارش را بی‌فایده می‌کند. اما استفاده از راهکار نرم افزاری یکپارچه ERP، به معنای دریافت بدون واسطه، آنی و دقیق گزارشات بدون وابستگی به نیروی انسانی و همچنین عاری از خطای انسانی است. در این حالت مدیران، قادر به مدیریت، بررسی و اصلاح فرایندهای کاری و تولیدی در مجموعه کسب و کار خود هستند. دسترسی به گزارشات بین واحدی و پیچیده سازمانی، علاوه بر مدیریت واحدها، به مدیران این امکان را می‌دهد تا در رقابت با شرکت های رقیب، تصمیمات آنی و مبتنی بر اطلاعات قابل اتکا بگیرند و در صدر لیست بازار باقی بمانند. مدیران با نرم افزار ERP، سازمانی هوشمند، چابک و قدرتمند را تجربه می‌کنند.

پارمیس استار، انتخاب حسابداران

واحد مالی و حسابداری در هر کسب و کاری، با تمامی واحدهای دیگر در ارتباط مستقیم و دائمی است. در حقیقت واحد مالی و حسابداری در نقش مرکز ثبت و کنترل وقایع، بر کلیه نقل و انتقالات اطلاعات مالی، پرسنلی و دارایی یک سازمان نظارت دارد. ایجاد هر گونه گلوگاه در جریان های کاری واحدها و یا ارتباط این واحدها با بخش مالی می تواند به توقف کامل فرایند کار در سازمان منجر شود. به همین دلیل استفاده از نرم افزار یکپارچه حسابداری، به عنوان پل ارتباطی پایدار بین واحدها، برای حسابداران از اهمیت بالایی برخوردار است.

پارمیس استار، انتخاب کارشناسان شبکه و آی تی

کاربری مناسب نرم افزارهای یکپارچه حسابداری و سازمانی در شبکه‌های کامپیوتری و بکاپ گیری، از دغدغه‌های اصلی کارشناسان شبکه و آی تی در سازمان‌های متوسط و بزرگ است. نرم افزار حسابداری پارمیس اِستار به عنوان یک راهکار (ERP Software)، با استفاده از پایگاه داده یا دیتابیس یکپارچه و کاربری مناسب در شبکه، بسیاری از امور به خصوص تهیه نسخه‌های پشتیبان (بکاپ گیری) را برای کارشناسان شبکه و آی تی تسهیل می‌کند. علاوه بر این امکان ارسال و دریافت تیکت در بخش های مختلف به بهبود فرایند پشتیبانی کمک می‌کند.

سوالات متداول نرم افزار پارمیس پرو

سیستم یکپارچه ERP موجود در نرم افزار حسابداری پارمیس باعث افزایش سرعت عمل می‌شود. از طریق ثبت اطلاعات در کل سیستم. یعنی با یک‌بار وارد کردن اطلاعات در سیستم، برای همیشه ثبت می‌شود.

نرم افزار حسابداری یکپارچه پارمیس استار مناسب همه مشاغل است. با توجه به نیازها و توقعات موجود در هر صنفی می‌توانند از مناسب‌ترین نرم افزار پارمیس استفاده کنند.

نظرات کاربران پارمیس

آماده ارائه مشاوره رایگان به شما هستیم!